mandag den 8. marts 2010

Oscar 2010 - The Dresses


Min absolutte yndlings (smuk med smuk på!): Sarah Jessica Parker i Chanel Coture


Anna Kendrick i Elie Saab
Demi Moore i Atelier Versace


Rachel McAdams i Elie Sab
Maggie Gyllenhall i Driws van Noten


Carey Mulligan i Prada


Mit yndlings-celebrity-par: Joel Madden & Nicole Richie i Reem Acra


Cameron Diaz i Oscar de la Renta
Sandra Bullock i Marchesa


Hende jeg altid kan regne med: Smukke og fantastiske Kate Winslet i Yves Saint Laurent (Btw. halskæden er fra Tiffany & Co. og har en værdi af $2.5 million!!!)

Dette var mine favoritter for i år.. Lækre kjole, lækre mænd og skønt show!

Synes ikke der var de helt store fails, jeg tænker stadig tilbage på Beyoncé's forfærdelige kjole fra sidste år! Oh Skræk!!

Alle billeder /designerinfo er lånt fra Just Jarred

6 kommentarer:

rijaH sagde ...

SJP's kjole er ellers blevet godt haglet ned af diverse modesider.. jeg synes nu også den var ret pæn :) Men må være lidt kedeligt at have så pænt tøj på for at komme ind og sidde 3-4 timer ned i det :P Og nu vil jeg også smutte i seng oven på alt det her oscar :) godnat/godmorgen

Miss Jeanett sagde ...

Jeg er på samme side som mange modekritikere: jeg synes virkelig ikke at SJP kjole var heldig. Pasformen får hende til at ligne en sæk kartofler med en stor røv. Det eneste positive er farven på kjolen - den er fin. Sidder faktisk og overvejer, at putte hende på min "Worst dressed" liste, men tror lige præcis at hun slipper.

Min ultimative favorit var Rachel McAdams. Den er smuk og den skilte sig ud fra mængden af nude kjoler.

Cecilia sagde ...

Nå, jeg er med dig Bailey..
Jeg synes også SJP ser fantastisk ud! :D

Bailey sagde ...

Jeg forstår slet ikke at SJP har fået al den kritik! Synes hun var noget så yndig, og kjolen helt speciel!
Og håret var virkelig smukt! Helt perfekt til en kvinde på den alder, sexet uden at være vulgært!

Miss Jeanett sagde ...

Lige præcis hendes hår synes jeg så også var grimt. Det var alt for stort bag til på en kikset måde og så stak der små hår ud over alt, når man så interviews med hende på red carpet. Det lignede, at hendes stylist havde glemt at putte hårlak på.
Vi har bare forskellig smag :) Ville være kedeligt hvis vi alle elskede det samme ;)
Kate Winslet synes jeg var halv-kedelig. Det eneste wow-moment der var hendes halskæde.

Bailey sagde ...

Hehe det var lige det jeg elskede ved SJP's hår, at det ikke var helt skrabet eller lakket til..
Kate W. er imo bare typen der måske vælger det lidt sikre, men altid smukke..