søndag den 14. marts 2010

Sommer



Mit shoppe-humør bærer vist præg af at jeg er ret træt af kulde og vinter. Kom nu med noget forårsvarme! Igen, så er det ikke det hele jeg er sikker på, men det får chancen... Jeg sætter dog stor lidt til især de blomstrede kjoler, de ville være fine når jeg skal rende rundt i Kroatien til sommer!
Det meste af min bestilling skulle komme i næste uge, og jeg håber især den grå top/kjole med flæserne i siden når frem inden lørdag.. Der skal jeg nemlig ud med nogle dejlige tøser, bla. Milla og Cecilia.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

gid den pakke kom hjem til mig istedet for:P
overvejer selv at bestille de blomstrede kjoler og nogle af de enkle med elastik i taljen hjem, så når du engang modtager dem må du meget gerne give feed back på hvordan kvaliteten er og hvordan er er i størrelsen (hvis du vil self;) )
\Nina

Bailey sagde ...

Hehe jeg er også ret spændt på sagerne..

Anmelder gerne lige når det ankommer :)