mandag den 8. marts 2010

The Oscar Guys

De lækre.. Happelihaps!


Ryan Reynolds..


Zac Efron... så er det sagt, jeg har et lille soft spot for ham.. årh han er da sød!


Jake Gyllenhaal


George Clooney er et must på sådan en liste for mig. Sexet, fantastisk udstråling, og så elsker jeg når stjerner giver sig tiden til sine fans. Han blev noget forsinket på den røde løber i nat, fordi han skulle hilse på mange af de fremmødte..


Robert Downey Jr. er ikke decideret lækker, men alligevel er der noget over ham og hans afslappede tilgang til Hollywood. Dukker op til Oscars med sneakers, en spøjs blå butterfly og ligeså briller.. Åh det er herligt!

De overraskende indslag:


Neil Patrick Harris åbnede det store show i Kodak Theater. Musicalstemning, dansere og et pailletbesat jakkesæt. Det var en fantastisk overraskelse!

(Og læg lige mærke til den unge mand til højre på første billede, der bærer NPH. Jo jo det er da danske Sonny Fredie Petersen.. Dét er cool!)


Ben Stiller udklædt som Na'vi fra Avatar. Jeeez hvor var det sjovt, og jeg grinte så tårerne løb!

Og så er det vist slut med Oscars indlæg herfra.. Steve Martin & Alec Baldwin klarede det so-so som værter. Der var nogle gode punchlines og jeg grinte flere gange - men jeg synes stadig ikke helt den var der.. Men Hugh Jackmans overraskende og fantastiske præstation sidste år, bliver for mig svær at slå! Så er det sagt..
________________________
Igen er alle billeder lånt fra Just Jarred

3 kommentarer:

Dorthe sagde ...

Det er Sonny Fredie-Pedersen på det billede med danserne :)

/Dorthe
http://dorthev.blogspot.com/

Dorthe sagde ...

Arhh Dorthe prøv lige at læs det med småt hehe.. Havde ikke lige set du havde skrevet det ;)

/ Dorthe

Bailey sagde ...

Hehe, søde.. Sådan kan det gå :D
Men ja det var sgu da vildt sjovt at se ham stå der op løfte NPH :D