tirsdag den 9. marts 2010

09.03.10


H&M strik, H&M tubenederdel, H&M tights, Zara ballerina'er

Og igen har jeg småkedet mig - og leget med lyset.. Jeps, sådan underholder jeg mig selv bedst :D

I aften skal jeg bruge på sofaen med gode serier. Skal virkelig slappe af i min ryg/skulder.
Kan godt mærke at jeg laver nogle dumme bevægelser på jobbet.. Men de er nu søde på jobbet til at stoppe mig, inden jeg får overbelastet det. Måske jeg skulle have udnyttet denne skade. Fik af vide af min leder at de allerede i torsdags hvor det skete, havde kalkuleret med at jeg ikke ville komme de næste par uger.
Men det beviser vist også bare hvor godt jeg synes om mit job..

4 kommentarer:

Simone sagde ...

Lækkert! ;=) Og så er jeg godt og grundigt misundligt på dit spejlrefleks! Lever det stadig op til forventningerne? :)

Bailey sagde ...

Tak søde...
- Og ja det er bare sådan et lækkert kamera. Tager sådan nogle fantastiske billeder, og er så nemt at arbejde med!

Simone sagde ...

Uh ha, du lokker! ;) Synes også de billeder du poster på bloggen er super fine og i god kvalitet! Det kunne være man liiiige skulle lure lidt på sådan et kamera ;)

Bailey sagde ...

Det er i hvert lækkert at kunne tage så klare billeder!