torsdag den 4. marts 2010

En tur på skadestuen!


Heldigvis fik jeg en seng at ligge i, for de metalbænke man ellers kan vente i er sgu ikke det bedste til sådan en ryg!

Jeg har brugt ca. 4½ timer på skadestuen i dag..
Efter et stort styrt på min cykel, mente kollegaerne at jeg ikke bare skulle hjem i seng igen, men et smut forbi skadestuen.
Og dommen? Jo jo ribbenene i højre side er trykkede og jeg har fået en mindre forstuvning i højre skulderled (tror jeg det hed..), og et ordentligt vrid i ryggen..
Så de næste 10-14 dage skal jeg køre på rimelig meget smertestillende... for gud! de smerter altså!!

6 kommentarer:

Cille sagde ...

Øv hvor uheldigt! Jeg har selv haft brækket mine ribben, og jeg ved udemærket hvor slemme de smerter er. Håber du snart får det bedre :o)

Bailey sagde ...

Tak! Ja det gør bare så ondt i de ribben. Alt jeg gør kan mærkes!

Litzy sagde ...

God bedring søde... sikke en dag :( :ae:

Sacha sagde ...

Et fald er sjældent sjovt og de der blå-lilla mærker der gerne dukker op efterfølgende, gør godt nok naller og er pænt yikes at se på.

God bedring.

Simone sagde ...

Puha, det lyder som en ubehagelig oplevelse :( Rigtig god bedring, søde:)

Bailey sagde ...

Tak for de søde ord, piger :)