mandag den 1. marts 2010

Mandagsstriber

CentreretVero Moda tunika, H&M tubenederdel, Primark cardigan, MbyMJ Latinring, H&M halskæde, Pieces tørklæde, Zara ballerina'er, Rimmel's Pop Apricot
(jeg prøvede at lysne billedet, men det blev bare helt galt..)

Når jeg står mandag morgen og er i vildrede over hvad jeg hurtigt skal kaste på af tøj, bliver det ret ofte striber.. De er nu gode de striber, der skal ikke så meget til andet end lidt accessories og så er man good to go! Me likey!

I dag var en god dag på job.. En kollega jeg ser meget op til, kom til mig og spurgte om jeg havde lyst til en fuldtidsstilling sommeren over hos hende.. Min børnegruppe er planlagt til at skulle flytte afdeling til maj, og jeg havde i sidste uge fortalt hvor lidt jeg havde lyst til det, og at jeg ikke fandt den anden afdeling (inkl. deres personale) særligt motiverende. Og at jeg derfor ville til at kigge efter noget nyt, både for at få flere timer og for at finde noget mere holdbart/voksent.. Hun havde dog tænkt og tænkt hele weekenden, hvilket tab det ville være - og spurgte om jeg ville være hos hende. Jeg blev rigtig glad, og sagde at hvis det ikke skaber gnidninger eller sure miner blandt de andre er jeg meget interesseret! Så nu vil hun snakke med vores leder, og høre om det ville være ok..
Efter alle mine fremtidstanker er lige dette bare så rart at få at vide, og jeg er virkelig stolt over den ros jeg fik.. så er jeg altså ikke helt galt på den..

Der er også flere af jer der spørger til Hr. Kollega - og kan fortælle at der hverken er sket mere eller mindre. Flirteriet og drilleriet er still going strong.. Så nu nyder jeg bare at jeg hver dag går på arbejde med udsigt til flirt og grin.. Og forventer ikke mere end det...

4 kommentarer:

Louise sagde ...

Det er altid sjovt med flirt og grin på en arbejdsplads.. Så er der altid noget man kan glæde sig til hvis man ved det bliver en kedelig dag ;)

Bailey sagde ...

Lige præcis! Det er også det jeg tænker..

Mariia-Isabella sagde ...

Ih, du ser bare altid så flot ud.. Din stil er bare helt enkel, men samtidig så dejlig.. Du giver mig tit inspiration til garderoben..:)

Bailey sagde ...

Ih tak det var en skøn kommentar!