søndag den 28. februar 2010

Jobsøgning

Min søndag eftermiddag har slet ikke været så interessant. Jobsøgning, jobsøgning og mere jobsøgning. Har fundet lidt forskelligt, som jeg sender en ansøgning afsted til. Men det er sgu svært det her..
Jeg har jo et job lige nu som jeg er rigtig glad for, MEN snart skal jeg flytte afdeling og væk fra alle mine skønne kollegaer. Og lige det har jeg ikke lyst til! Jeg SKAL have fundet noget 'ordentligt' og nogle flere timer. Allerhelst en fantastisk elevplads.. Men vi er jo mange om buddet..

Så dette billede på Le Love for nyligt og straks kom smilet frem.. det der pokkers sne kan godt være lidt fint.. Men forår og varme må nu alligevel gerne komme meget snart!


Le Love Snow

Lige nu er min største tvivl om jeg skal hente en lækker bagelsandwich eller selv bikse noget mad.. Årh alle de valg! :D

(sorry for en ordentlig omgang mundlort - i det mindste var der intet om Kollega :D)

2 kommentarer:

Anonym sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Bailey sagde ...

Tak for din kommentar :)