søndag den 7. februar 2010

Outfit fra forleden..


Vero Moda kjole, H&M tubenederdel, Føtex støvler, Glitter urhalslæde, Chanel Particulière
(havde også den sorte cardigan fra Primark udover, men den skulle åbenbart ikke med på billedet...hm...)

Dette havde jeg på i fredags.. så fik i også lige set denne stribede kjole/tunika-ting fra Vero Moda. Købte den for 1 uges tid siden, til sølle 80kr. Synes den er lidt fin!

Min søndag bruges på sofaen. Har fået sindssygt ondt i halsen, og lyder mest af alt som en gammel mand der har slugt et askebæger... charming right!? Godt jeg er bevæbnet med serier, dyne og the!

2 kommentarer:

Pernille sagde ...

Jeg er stadig dybt forelsket i den halskæde, men har ledt efter den i flere måneder uden held :(

Fint outfit!

Bailey sagde ...

Sikke noget møg at du ikke kan finde den! Jeg har ikke set den i min Glitter siden min mor købte den desværre :(
Og tak, søde!