søndag den 21. februar 2010

Sidst men ikke mindst!


H&M

Jeg har længe ville have disse halskæder, men har aldrig kunne finde dem i mine H&M'er, så da de begge hang foran mig i London slog jeg til! Haps!

Og nu burde jeg være ved vejs ende! Endelig... Udover alt det viste har jeg også købt en masse Aussie hårprodukter (købt for ca. 250kr, skulle de være købt i DK, er der produkter for ca. 1000kr. Sikke en besparelse!) og lidt Rimmel makeup. Og selvfølgelig mine elskede Boots-neglefile. De helt perfekte til mine ømme negle!


4 kommentarer:

Cecilia sagde ...

Ih jeg gad også godt eje den sorte.. den er bare fin!

Bailey sagde ...

Den er nemlig så fin! Og giver et lille løft til mine ret basic-outfits, synes jeg..

Jeanette sagde ...

Hvor er det bare nogle rigtig fine ting, som du har fået købt dig her på det sidste :)

Bailey sagde ...

Tak, synes også jeg har fået gjort mig nogle kup! Men nu burde jeg også være dækket godt ind :D