mandag den 1. februar 2010

I ♥ London



Jeg fik et tilbud af Mathilde, som jeg synes var for godt til at kunne passere det. Så jeg har netop trykket køb hos EasyJet, og købt billetter til London fra d. 12.-15. februar. Nøjs det bliver fantastisk! Den egentlige grund er at vi skal se Avatar i noget IMAX-halløjs, men jeg kan ikke benægte at jeg også skal forbi Primark, Topshop, Boots, H&M (Trend!! Åh jeg glæder mig!), Zara og alle de andre fantastiske steder!!

Jeg glæder mig simpelthen så meget allerede!!!

Photo

5 kommentarer:

Anonym sagde ...

Ih hvor fedt. Har selv lige købt biletter til London med et par veninder i april. hvor meget måtte du slippe for biletten??
Glæder mig til at se dine køb, så ved jeg jo også hvad der venter når jeg kommer derover;)
\Nina

Bailey sagde ...

Jeg endte med at give ca. 800kr. Ganske fair når det er så tæt på. Har så også betalt 170kr for at kunne tjekke bagage ind, så jeg kan købe masser af dullegrej :D
London er bare skøn, og glæder mig til at raide diverse butikker!

Katrine sagde ...

Jeg skal også afsted med en veninde i marts :-) Vi købte billetterne gennem Ryan Air tilbage i november og endte med at slippe 349 pr kvinde inkl bagage - så kan man ikke sige nej! Man tænker vist snarere: Hmm.. Til den pris kunne jeg så ikke godt klemme en tur ind til en anden hovedstad også? :-)

Anonym sagde ...

Ja det vil jeg også mene er en rimelig pris:) måtte slippe 450, men uden kuffert, så må prøve at begrænse shoppingen:P
Vi bestilte også via ryan air, men vi blev ret skuffede da vi skulle betale, da de tog over 200 kr for at betale med dankort :S
men det var stadig det billigste
\Nina

Bailey sagde ...

Katrine: Det er jo vildt billigt! OG samme pris gav min mor i sommers... så hvis man er i god tid og er flex kan det jo gøre for en slik!

Nina: De kortgebyrer er sindssyge! Jeg skulle give 40kr for mastercard eller 70kr for visa/DK.. Valgte selvf. Master :D