mandag den 8. februar 2010

Planlægning

Centreret


Nu hvor jeg er sådan et liste-menneske, har jeg selvfølgelig allerede lavet en liste over det vigtigste jeg skal i London.. I Topshop skal jeg selvfølgelig kigge efter ballerina'erne. Hos Marc by Marc Jacobs har jeg set et par fine sager, dem kan i lige se en af dagene. Det største must for mig er at komme i Boots og få fyldt op på dulle-lageret; Aussie, Boots' neglefile, Rimmel mm.
Derudover skal jeg selvfølgelig se hvad H&M Trend, Zara og ikke mindst Primark har at byde på!
Sidst men ikke mindst skal jeg i mine to yndlings interiørbutikker, og se om de har lidt fint til lejligheden...

Nu er der kun 5 dage til afgang.. Jeg glæder mig helt utroligt meget!!

2 kommentarer:

Stine sagde ...

Håber at du har heldet med mig/dig i Marc by Marc Jacobs ;) hehe

Bailey sagde ...

Håber jeg også :D