torsdag den 18. februar 2010

180210


Zara cardigan, Primark bluse, Pieces denimleggings, Zara ballerina'er, armbånd fra MbyMJ og marked på Lanzarote, Miami Peach

Jeg går og bøvler med en masse tanker om min fremtid i disse dage. Det holder mig vågen om natten, og hele dagen lang spekulere og bekymrer jeg mig for hvad det egentlig er jeg vil. Derfor kommer der heller ikke de store overskuds-indlæg lige for tiden, desværre..
Hvor ville livet dog være meget nemmere hvis jeg bare havde én specifik drøm at gå efter!

4 kommentarer:

Julie J. sagde ...

Det kan godt være du bøvler med en masse, men du ser stadig fantastisk ud :D

Bailey sagde ...

Tak, sikke en dejlig kompliment!

Pernille sagde ...

Jeg melder mig enig! :) Du er skisme så fin altid, søde!

Håber det hele falder på plads snarest muligt.

Bailey sagde ...

Tak søde Pernille!