lørdag den 6. februar 2010

Tilbage fra det svenske..


Skidskola.. Dagens sjove indslag :D Jeps familien har en noget plat humor!

Har haft en noget kold dag i det svenske. Jeg er kun lige ved at få varmen igen, og har trods alt været hjemme næsten 3 timer! Nøjs det var jo brutalt koldt!
Det var nu meget hyggeligt!!

Efter min søsters skiforsøg (det var slet ikke hende!), kørte vi til City Gross, hvor der også ligger både Gina T., Lindex og H&M. Fik lige luret lidt, men synes ikke lige der var noget jeg måtte eje. Så pengene blev sparet og gemt til næste weekends London-tur!


Hvad gør man ikke for at få et godt billede til bloggen... jo sne til knæene og forfrosne tæer!!

Dagens tøj bestod åbenlyst af noget varmt! Masser af lag, uld og selvfølgelig skitøj! Den kulde glemmer jeg aldrig!




Og så har bloggen fået ny header. I denne triste vintertid, synes jeg der skulle et sommerbillede til.. så det blev min lille kreation fra Lanzarote-ferien... Håber I kan lide det :)


5 kommentarer:

Pernille sagde ...

Forestil dig, hvor koldt der er længere oppe i Sverige ;)

Jeg elsker din header - dejligt med lidt sommer i al den kulde!

2300 Happiiiness sagde ...

Selvom du er ude i kulden, synes jeg altså du ser meget fin ud :-D

Bailey sagde ...

Pernille: Ej men det var jo simpelthen så koldt! Og der var endda 2 PLUS-grader, men det blæste så meget at det føltes helt vildt!
Jeg har virkelig ondt af dig, at du skal være i den kulde!!! Masser af varme tanker nordpå!

Og tak mht. headeren ;) Nu måtte der noget nyt og sommerligt til!

2300: Tak søde!

Litzy sagde ...

Hej søde
Super skønne billeder fra det svenske... heroppe har vores Mc.Donalds en "Skid-in".
Den har godt nok også resulteret i mange latterkramper :D

Og er enig med Pernille... supper skøn header :gogo:

Bailey sagde ...

Tak søde! Ej men Skidskola er sgu da det sjoveste :D Dejligt plat humor :D