mandag den 15. februar 2010

Marc, oh, Marc!!

Et af de helt store must i London, var at komme i Marc by Marc Jabobs-butikken. Og det gjorde vi selvfølgelig! Så mange lækre sager, og det var godt nok fristende at hapse en Faridah med hjem.. men holdt mig i skindet...

Disse sager blev det dog til:



Lang halskæde med forstørrelsesglas, som Mathilde dog konstaterede faktisk spejlvendte tingene. Spøjst!
Yndige søstjerne øreringe med små sten. Havde jo luret på hjerte-udgaven, men synes ikke de var helt lige så fine som disse..
2 stk af de ultra hypede og kendte latin-armbånd. Altså til 5£ stykket kunne man jo lige så godt :D
4 stk. latin-ringe. Jeg er ikke det store ringe-menneske, men synes faktisk de er ret fine! Og til sølle 1£ stykket, skulle der altså et par stykker med hjem!
- En ret god og fin høst synes jeg selv..

Lige nu prøver jeg at få styr på alle de andre køb, de kommer nok på bloggen i små kategorier....

12 kommentarer:

Chaos sagde ...

Fine køb - især stjerneøreringene! :D

Og så kan jeg prale lidt med, at Faridahen snart er på vej hjem til mig.. :D

Bailey sagde ...

Jeg er også helt forelsket i de øreringe!
Og jeg er SÅ Misundelig på din Faridah!

Mathilde sagde ...

Haha havde helt glemt den spejlvender, MEGET mystisk :-)

Litzy sagde ...

Åh hvor jeg missunder dig din tur hos Marc Jacobs... må vist snart snige mig en tur til London og måske alliere mig med Mathilde :P

Bailey sagde ...

Meget mystisk halskæde! :D

Litzy, det skal du altså!

Cecilia sagde ...

Uha nogle fine ting... er specielt vild med ringene og armbåndene...

der kom ikke nogen lille pung med hjem?? :-P

Louise sagde ...

Super fine ting!

Og tarvelige priser!!! :O

Gi' mig? :D

Bailey sagde ...

Cecilia: Tak! Ja og til de priser skal de nok blive en succes.. Nej den er helt udsolgt :( Jeg ville ellers så gerne have den! Men søde Mathilde holder øje for mig.. Fik lov at rage på hendes, og den er jo bare perfekt til min lille Percy ♥

Louise: Tak! Ja priserne kan man ikke klage over! Og jeg beholder bare det hele selv :D

Stine sagde ...

Jeg overtager gerne ringene ;)

Bailey sagde ...

Neeeeiiiijjjj :D Det skulle vi jo bare have vidst, så kunne vi have hapset et par stykker med til dig også :)

Stine sagde ...

Jamen, jeg viste ikke at de eksisterede :D

Bailey sagde ...

Nej det er jo rigtig nok :D Jeg vidste det heller ikke, så dem måtte jeg lige eje :D