onsdag den 17. februar 2010

Cardigan-køb


Primark, H&M, Zara, Primark, Primark

Jeg fik også købt et par cardigans i London. Dem jeg har herhjemme er efterhånden så slidte og fnuldrede at jeg trængte til et par nye.. De er alle med en god længde, ikke noget stumperi! Især er jeg glad for at have fundet Zara-sagen. Den er i samme model og materiale som én jeg købte sidste vinter. Dog har denne lange ærmer - bonus!

(og jeg er langt fra færdig med at vise indkøbene! det bliver jo snart pinligt der her!)

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Det ser godt ud, glæder mig til at se resten af dine køb :D har også den mørke- blå primark cardigan med bindebånd, den er super lækker:)
kan ikke vente til at skulle derover i april, vil nok kigge efter dine zara balarinaer med sølv snude .;D
\Nina

Bailey sagde ...

Bare vent der er masser endnu :D