torsdag den 4. februar 2010

Stilhed..

Jeg er en smule stille i disse dage.. Jeg arbejder som en sindssyg og har haft ekstratimer hver dage siden jeg vendte hjem fra ferie. Så selvom jeg kun er ansat til 25timer, har jeg arbejdet mere end fuldtid de sidste par dage..
I morgen skal jeg igen arbejde over, fra kl. 11-21. Efter job henter min mor mig, overnatter hos hende, og lørdag drager hele familien til Sverige, nærmere betegnet Vallåsens Skid(*fnis!*)anlägging. Min søster skal prøve at stå på ski, og vi andre skal lege i sneen, tage masser af lækre billeder og måske ud og lure i noget center-værk. Er sikker på det bliver hyggeligt!


Jeg vender stærkt tilbage lørdag, forhåbentlig med en masse lækre snebilleder!

6 kommentarer:

Chaos sagde ...

Det ser godt ud! God tur.. :D

Bailey sagde ...

Tak søde!
Ja vi har jo slet ikke nok sne her i DK, så må jo hellere tage lidt nordpå...eller... :D

Stine sagde ...

God tur søde!

Bailey sagde ...

Tak smuksak :)

Anonym sagde ...

hvorfor skal du ikke stå på ski? :)

Bailey sagde ...

Fordi jeg ikke kan, vil eller tør :D Jeg er ingen motorik, og gider ikke vove mig ud i at ligne en idiot :D