fredag den 19. marts 2010

...og den store anmeldesrunde!

Som jeg har lovet flere, er her min anmeldelse af de H&M-sager jeg modtog i torsdags :)



H&M Home
Pudebetræk: Lækre, en lille smule shiny, men virkelig fine og god kvalitet til de 25kr/stk. Farverne passer helt overens med billedet
Leo-sengetøj: Ikke modtaget endnu!
Plaid: Fantastisk køb! Tykt strikket og lækker kvalitet. Skønt at vikle sig ind i på sofaen!


H&M Sko
Begge modeller havde jeg også sidste år, og jeg levede i dem! De bedste sko H&M nogensinde har lavet! Jeg har taget dem i str. 40 som jeg er i alle H&M-sko.

H&M kjoler
Sort/blomstret + Hvid/mønstret: Ganske fine, let stof og farverne passer helt med billedet. Dog smider jeg dem retur. Blomstrede bukser er nok til mig – kjoler bliver lige en tand for meget. – RETUR
Grå/flæser: Helt igennem skøn kjole. Den er liidt kort midt på, men det går nok! Flæserne er helt korrekt placeret så man syner utroligt slank, we like! Den er lidt til den store side, jeg har taget en L, og den sidder lidt løst på mig.
Lys/pudder + sort kjoler: Nok det bedste i hele pakken! Til 60kr, er det et kup der vil noget! Rigtig fin, elastikken i taljen sidder slet ikke så mystisk når den er på. Og så har den en perfekt længde, til lige over knæet. Jeg må vist eje nogle flere af disse – de bliver et hit til sommer! Jeg har taget en L, men ville nok kunne passe en M også, de er lidt til den store side.
Sort flæsekjole: Dette var et sats – som ryger tilbage. Jeg kunne godt passe den, men altså der var ikke rigtig nok stof til les boobies :D Det så meget lidt kønt ud! Og så synes jeg også den var ultra kort! – RETUR


H&M Animal
Leo-kjole: Ikke leveret endnu. Samme model som den anden flæsekjole – og jeg har derfor afbestilt den.
Zebra-sarong: Virkelig skønt tørklæde/sarong til de 40kr! Kæmpe stort!!! Tyndt stof, men altså til 40 kr. går det nok!


H&M Jumpsuits

1. Ikke modtaget endnu – men har afbestilt. Med nye kjoler og nye pludderbukser, er jeg vist rigeligt dækket ind til sommer!
2. Ikke modtaget – fik så en denimjakke i str. 36 i stedet!? Anyways jeg har skrevet til dem at jeg ikke vil have det alligevel. Jumpsuits bliver vist bare ikke mig..
3. Meget shiny i stoffet, sad ganske fint, bortset fra at buksebenenes længde var virkelig underlig på mig. Sluttede ca. der hvor mine lægge var tykkest, så mine i forvejen stolpeben blev endnu større!? – RETUR
4. Egentlig ganske fin, tyndt og let stof. Men jeg synes den var utroligt lille i overdelen. Og kunne slet ikke lukke lynlåsen. – RETUR

7 kommentarer:

2300 Happiiiness sagde ...

Tak for anmeldelsen.

Ærgeligt, at så meget af det skal retur igen. Men det er jo desværre det der sker.

Jeg er så glad for din anmeldelse af den billige kjole, for den kommer jo også snart hjem til mig. Godt nok i den blå udgave - jeg er blevet total forelsket i blå for tiden, jeg forstår det ikke helt! Så nu håber jeg bare, at den også sidder perfekt på mig :-D

De to blomstrede kjoler fra The garden collection har jeg også bestilt, Jeg er ret spændt på om de passer hen over brystet, for de kan godt se lidt små ud. Men jeg håber det virkelig, jeg har allerede vilde planer om, at de er perfekte når jeg skal slendre rundt på stranden til sommer :-D

Og hvorfor har jeg ikke set den billige sarong, den er jo ret fin. Især lige når der er den pinke kant. Jeg er misundelig.

Bailey sagde ...

Sådan er det jo med online-shopping..

Den billige kjole er uden tvivl et fantastisk køb til den pris! Jeg har også overvejet den i blå, det kunne nok godt blive labert til solbrun hud!

De blomstrede kjoler passede nogenlunde over brystet, men der var bare noget ved dem jeg ikke helt var vild med. Så hellere 2 af den billige :D

Sarongen er virkelig genial - og så til 40 kr!

Anonym sagde ...

skønt med anmeldelser Bailey:D
er glad for du synes de billige kjoler er lækre, så kan jeg godt springe ud i at bestille et par stykker hjem (kan man godt tillade sig til den pris) :D
\Nina

Bailey sagde ...

Det kan man absolut! Jeg er sikker på at jeg må have nogle flere af dem! Det er virkelig ikke til at se de kun koster 60kr!

Julie sagde ...

Hej Bailey :)
Jeg tænkte på, om dine nye skønne h&m ballerinaer er normale i størrelsen?
/Julie

Bailey sagde ...

De er liiidt til den lille side. Jeg bruger egentlig str. 39,5 men hos H&M bliver altid en str. 40.. Hos Topshop bruger jeg eks. 39. Mine Converse er str. 38,5.. bare til sammenligning :)

Julie sagde ...

Okay tak :D