lørdag den 27. marts 2010

Ensom

Som resten af Danmark har jeg også set X Factor. Tine skuffede og gutterne var fantastiske.. Især Thomas da han sang U2 og hans duet med Medina:



Hvilket fik mig til at tænke på en anden genial fortolkning af Medina's sang- Tina Dicko ved årets Zulu Awards..



Meget kan man sige om Medina (jeg er fan!), men sangen er sgu god!

Og så håber jeg bare Thomas tør stå imod, og får udgivet er personlig plade frem for alt hurtigt-producerede-pladder-kliché der har været udgivet de sidste par år!

3 kommentarer:

Miss Jeanett sagde ...

ENIG! Tine skuffede fælt i aften. Jesper og Thomas skulle ha' været nr. 1 og 2. Forstår slet ikke hvordan Tine kunne få flere stemmer end Jesper.
Synes også det var fedt da Jesper optrådte med Dúné!

Pernille sagde ...

Jeg ville have Jesper til at vinde, men sådan gik det så ikke.

Til gengæld må jeg være enig med dig omkring Tina Dickow og Medina - den duet er helt fantastisk!

Bailey sagde ...

Jeanett: Tine var den største skuffelse! Mht. Jesper og Thomas synes jeg de begge gjorde det helt fantastisk. Og de har været mine 2 favoritter fra start..

Pernille: Mon ikke man hører mere fra Jesper? I think so!
Og Tina Dickows version er simpelthen så smuk!