søndag den 14. marts 2010

Inspiration



New York Times LOOK BOOK (udgået, findes brugt på Amazon, og sikkert også Ebay!) // Sex & The City Kiss & Tell // Audrey Hepburn An Elegant Spirit

Da jeg var hjemme hos min mor i går, kom jeg pludselig i tanke om nogle bøger jeg ikke havde set siden jeg flyttede. Og ganske rigtigt lå de bagerst i mit gamle skab. Mine 3 aller-yndlings-inspirations-bøger... Fantastiske billeder og gode historier!
Især New York Times' LOOK BOOK elsker jeg at bladre i.. Der er billeder af alle slags mennesker, fra designere til hjemmegående mødre. Fra små skoledrenge til fashion students. Det bedste ved bogen er at hver person også har fået stillet et par spørgsmål, der retter sig lige til deres stil, og ikke bare de typiske Beskriv din stil., Hvor har du købt dit tøj? osv..

Alle 3 bøger købte jeg da jeg sidst var i New York for præcis 2 år siden (dét er jo lige til at tude over!!) - Og jeg kunne have købt mange flere.. Men bagagevægten satte desværre en begrænsning, skulle jo også have alt det andet med!

Ingen kommentarer: