lørdag den 6. marts 2010

Benklæder



Vila, 270kr / Vila, 270kr / Decoy, 80kr (udsolgt)

Også disse sager er på vej til mig.. Bukserne havde jeg i den lyse udgave sidste forår og elskede dem - så da jeg så at de var kommet igen i år, og enda også i sort, måtte jeg have dem til forårsgarderoben. De er så nemme at style med et par ballerina'er og en tee!
Strømpebukserne synes jeg kunne være super fine til en af mine mange tee/kjoler fra H&M, de er grå/sorte-stribede og skulle gerne være i en lidt bedre kvalitet end de stribede jeg ellers har fra H&M.

Alt er fundet på Smartgirl.dk

4 kommentarer:

Linda sagde ...

Bukserne ser rigtig dejlige ud - er det kun elastik i livet?

Bailey sagde ...

Nej også ved fødderne :)

Cecilia sagde ...

Uh det kunne da være jeg skulle hapse mig et par i sort..
Havde jo også den model her sidste år i den lilla version, men desværre er de blevet for store til mig.. generelt synes jeg de er lidt store i det..
Men ja lækre er de hvertfald!

Bailey sagde ...

Jeg var også rigtig glad for mine, men de revnede efter alt for meget brug - så måtte selvfølgelig slå til :D
De er bare så behagelige, og kan slet ikke vente til at modtage dem og at vejret bliver bedre!