tirsdag den 2. marts 2010

H&M-sager



Strik med vandfald foran, 200kr


Jersey-blazer, 200kr

Den første har jeg overvejet længe, og hver gang jeg har set en pige med den er lysten til den vokset. Så nu røg den med hjem.. Lækker-lækker! Billederne yder den slet ikke retfærdighed!

Blazeren er jeg ikke heeelt sikker på. Jeg vil så gerne have en grå jersey-blazer, og da jeg så denne prøvede jeg lykken. Jeg kan bare ikke finde ud af om den er 1) for lang? 2) for stift i stoffet?
Den får lige lov at ligge herhjemme, så jeg kan prøve den med lidt forskelligt.. Ellers må jeg nok prøve at få fat i den fra Zara som jeg fortryder jeg ikke hapsede i London!

Sidst men ikke mindst fik jeg lige købt endnu 2 af de tynde tee/tunika'er jeg også købte i London. 2 sorte - dog i 2 forskellige størrelser. En L til kjolebrug og en M til tee-brug..

2 kommentarer:

Dorthe sagde ...

Jeg kan altså godt lide den strik fra H&M til dig. Såå fint til dig og god farve.

Dorthe

Bailey sagde ...

Tak søde!