mandag den 15. marts 2010

Forårs-outfit!



Netto-bukser, Zara ballerina'er, New Look læderjakke, Pieces tørklæde, Vila tee

Jeg skulle lige et hurtigt smut i byen, og da solen stadig var fremme, hoppede jeg i nyindkøbte bukser fra Netto, og læderjakken kom også frem for første gang i år. Heldigvis bor jeg lige over for det lokale center, så jeg skulle kun gå ca. 10m. udenfor.. Dejligt var det dog at gå i noget forårstøj!
Jeg købte i alt 3 par bukser i Netto, skal nok lige få taget billeder af de andre, men det bliver nok først i morgen :)

Jeg var i H&M for at returnere jersey-blazeren, den var altså bare ikke helt perfekt! Tilgengæld fik jeg lidt strømpebukser og en tunika/kjole, som jeg lige viser i morgen.
Jeg smuttede også forbi Matas for at indkassere den gratis mascara, kun i bytte for et udklip i deres nyeste reklame. Det siger man da ikke nej til

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

hvor fandt du den kupon henne? (:

Bailey sagde ...

På forsiden af Matas-reklamen :)