fredag den 12. marts 2010

S//Bar in action



Jeg blev spurgt om en lille anmeldelse af basserne, so here goes:
Umiddelbart er de rigtig gode at gå i, man mærker ikke at det er en 8cm. hæl, hvilket jo er pga. kilehælen. Det er ikke læder, men de føles slet ikke som noget plastik-crap, man ellers kunne forvente.
Størrelsesmæssigt er de lidt til den lille side. Ligger man mellem 2 størrelser, vil jeg anbefale at tage den største!

Jeg købte dem på Chopin, hvor der lige nu kun er str. 41 tilbage. Men her i løbet af marts, skulle de gerne modtage en ny sending, og man kan forudbestille den størrelse man skal bruge. God service!

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Tak skal du have :-) det var sødt af dig..

Bailey sagde ...

Jeg håber det kunne bruges :)

Chaos sagde ...

Meget enig ift. størrelserne hos S/// Bar. Jeg måtte også op i en størrelse 40 ved mine- dog i en anden model, hehe.

De er godt nok fine de der.. :D

Bailey sagde ...

Godt, så er det ikke bare mine fødder pludselig er vokset :D

Tark, jeg glæder mig også til at få lejlighed til at bruge dem..