mandag den 23. februar 2009

Oscars 2009 - The Dresses!

Som jeg skrev tidligere i aften, troede jeg at jeg måtte opgive håbet for at kunne se årets show! Men efter mange timers søgen, fik jeg et tip om en side - der kunne jeg se det meste af Red Carpet Show - og derinde kørte der en lille chat, hvor en person linkede til en anden side. Og vupti! kunne jeg se live fra the Oscars!!! Jeg græd næsten af glæde...


Nåh men eftersom jeg ikke kan komme til en pc/internet de næste 5 dage - kommer her en hurtig kommentar til mine yndlings Oscar kjoler..

De lyse:

Miley Cyrus (Zuhair Murad Spring 2009 Couture) - Sikke en overraskelse! Virkelig smuk kjole, dog kan underdelen godt lede tankerne hen på fiskeskæl..

Evan Rachel Wood (Elie Saab Spring 2009 Couture) - WOW! Sådan en kjole ville jeg gerne giftes i..

Anne Hathaway (Armani Privé Spring 2009) - Old-fashion glamour!

Taraji P. Henson (Roberto Cavalli ) - Var til start lidt i tvivl, men jo mere jeg kigger på kjolen og ikke mindst hendes udstråling, er jeg overbevist! Smukke lag!

Sarah Jessica Parker (Christian Dior Haute Couture) - I princippet en smuk kjole, dog synes jeg den ser alt for lille ud over brystet..

De farvestrålende:



Natalie Portman (Rodarte) - Sikke en yndig kjole og ikke mindst farve..

Frieda Pinto (John Galliano spring 2009)- Er vild med farven til hendes hud..

De mørke:

Kate Winslet (YSL Atelier ) - Absolut fantastisk! Hun har klasse, kjolen er da smuk nok, men måden hun bærer kjolen på siger det hele!

Queen Latifah (George Chakra) - Den kvinde forstå at klæde sig perfekt! Smukt med udsmykningen på skulderen og i udskæringen..

Vanessa Hudgens (Marchesa Spring 2009) - bryder mig ikke om den nederste del, men er vild med overdelen.

Årets Fuser:


Beyoncé - Nej nej nej! Hvad gik der lige galt...?

Meryl Streep - Ok, måske ikke en fuser som ovenstående, men farven er da kedelig og intetsigende.. Mrs. Streep formår dog stadig at se evig ung ud!

Det var min hurtige indtryk her klokken meget tidligt mandag morgen.. Om et par timer skal jeg være i lufthavnen, hvor familien ankommer til 5 dages shopping, sightseeing og hygge. Det bliver dejligt! Har desværre ikke fået skrevet nogen indlæg til ugens løb, men håber i kan holde ud ;)

Blev du oppe hele natten for at følge The Oscars? Og hvad synes du om kjolerne - uenig eller enig med mig?

Var jeg forresten den eneste der brød tudende sammen da Heath Ledger vandt den velfortjente Best Supporting Actor? Jeg må nok indrømme at det tog mig lang tid at samle mig sammen igen. Smuk tale både af Kevin Kline og Heath's familie.. Puhh!!!

EDIT: nu med designere...

Ingen kommentarer: