lørdag den 28. februar 2009

And I'm back..

Tilbage efter 5 dages ophold i central London. Familien kom, vi legede turister, shoppede, pakkede det meste af mit tøj og de tog hjem..
- Det var den korte udgave!
Til den længere udgave hører et fald på en rulletrappe og en meget skadet MissBailey.. SUK!

Ja ja for vi skulle jo tage tube'n fra Heathrow og ind til vores hotel. Ja ja familien havde masser af kufferter med. Ja ja min gamle morfar på 76 år står på rulletrappen med en kuffert der ikke er en 'rigtig' trolley. Den skal han have sat ordentligt og får på en måde overballance og vælter bagover ind i mig. Jeg får komplet blackout (og ved kun disse ting fordi familien har brugt hvert ledigt sekund hele ugen på at snakke om det) og kan kun huske at mit hoved banker flere gange ned i trapperne. Det næste jeg husker er en mand (han fik også stoppet rulletrappen) der står og hiver mig i armene og råber at jeg skal op at stå. Hvilket jeg nærmest nægter - mit ben sidder fast og jeg er godt forslået.
Tror vist også hele familien var lettere chokeret! De troede alle jeg har brækket ben og arme, fordi jeg nægtede at rejse mig. Men jeg kunne jo ligesom ikke komme op eftersom ham morfar stadig lå/sad på mig - og jeg var vildt øm i kroppen. En sikkerhedsmedarbejder fra London Underground kommer til og næsten insisterer på at tilkalde en ambulance - hvilket jeg pure nægter! Hvor dumt ville det lige se ud at komme ind med et forslået ben (en masse rifter og ridser, deruover 'bare' masser af blå mærker). Alt imens denne sikkerhedsprocedure kører står jeg nøje og studerer min taske - jo jo man er vel bekymret for sine ting. Skide vær' med mig, så længe East West'en er ok :D
Min gamle morfar på 76 år (fik jeg sagt han er frisk som en mand på 40 år..) fik et par briller med en bukket stel!!
Resten af mandagen er lidt tåget - jeg var så øm og havde ondt så snart jeg bevægede mig. Jeg sov maaange timer og spiste en masse smertestillende.
Jeg er okay nu, kan bare stadig ikke sidde ordentligt. Har et grønt/blåt ben og en lilla balle. Benet gør kun ondt når jeg får ramt et eller andet. Ballen er værre! Det er ikke nemt når man ikke kan sidde ordentligt! Min ryg værker også lidt. Mest sådan at jeg ikke kan sidde/ligge i samme stilling særligt længe før det smerter.
Det var den underligste oplevelse nogensinde! Jeg er aldrig kommet til skade som sådan. Brækkede en arm som 1-årig, og det er det.
Lidt 'outfit'-billeder fra dagene (ikke lige gode - familien skal lære at tage bedre billeder!)

Med min nye ven Mr. Depp :D // Foran London Eye

I Hyde Park
På trods af sådan en oplevelse, fik vi alligevel en dejlig uge (også selvom jeg har en møgforkælet dramaqueen til lillesøster.. ak ja!).
Jeg fik købt lidt småting - og så gav min mor restaurantbesøg, hotel og transport. Dejligt! Tager lige nogle billeder af mine køb senere..

Ingen kommentarer: