søndag den 22. februar 2009

It's Oscar Night!

Official Oscar poster 2009

For præcis en måned siden skrev jeg om offentliggørelsen af de nominerede til det prestigefyldte awardshow.

Og nu blev det endelig dagen hvor de måske vigtigeste filmpriser skal uddeles, the Academy Award - bedre kendt som the Oscars. Som jeg har skrevet før er det en aften jeg har set frem til i ca. 10 år! Jeg lagde hårdt ud som ung 10-11 årig, og proklamerede over for min mor, at dette altså var super vigtigt for mig at se. De første par år gav min mor mig rent faktisk pjækkefri dagen efter - selvom jeg 'allerede' faldt i søvn ved 4-tiden.

Jeg elsker den gammeldags glamour og glitter der til stadighed ligger over dette awardshow. Det har bare lige dét ekstra!
MEN i år bliver første gang at min tradition ikke opfyldes! Øv hvor er jeg skuffet! Man kan se selve The Red Carpet Show live HER, men i mine øjne er det kun halvdelen af the Oscars. Jeg kommer til at savne alle de takketaler der skal gives, de pudsige øjeblikke og ikke mindst at se om Danmark kan hive endnu en Oscar hjem..

Øv øv øv øv!!! Jeg vil fortryde dette i lang lang tid, for uanset hvad folk siger og tror - så er det bare ikke det samme at se det et par dage efter..

Ingen kommentarer: