lørdag den 7. februar 2009

Copenhagen Fashion Week Favourites!

Nu hvor den københavnske modeuge næsten er overstået, har jeg bladret rundt i forskellige shows på den officielle Copenhagen Fashion Week side, og fundet frem til mine yndligs designere, outfits og items.

Nogle vil måske mene det er en safe udvej mange af designerne har valgt, her oven på den store finanskrise. Jeg synes dog at det er dejligt! 'Mine' farver er stærkt repræsenteret mange steder; sort, grå, pudder, hvis, blå og generelt støvede farver. Lige noget der passer ind hos mig.

By Malene Birger var jeg absolut vild med!








Rützou havde også mange gode bud på den kommende vinter. Her er et par af mine favoritter:

Og i den mere budgetvenlige klasse, synes jeg Vero Moda var rigtig stærke denne gang. De har virkelig rykket sig, og der var mange lækre outfits.




Synes VILA (som jeg ellers altid kan finde noget lækkert hos), var ret skuffende. Mange af stofferne så billige ud og det var bare ikke rigtig mig. Denne kjole beskriver meget godt hvad jeg mener:

Dog var der alligevel et par items jeg gerne vil se og prøve..


Cardigan / / Kjole



Nåh det var bare nogle af favoritterne - langt indlæg og mange billeder!
Hvem var dine favoritter under denne modeuge?

Ingen kommentarer: