fredag den 2. januar 2009

Godt Nytår!

Først og fremmest vil jeg ønske alle læsere og bloggere et rigtig godt nytår! Håber i alle havde en fantastisk aften, uanset hvad jeres planer var og hvordan i kom ind i det nye år.
Lidt billeder fra min aften - har dog ikke noget ordentligt billede af hele min kjole, så den må I tænke jer til. Det var en sort kjole, med bådudskæring, pailleter på ryg/skulder/bryst-stykket, kæmpe ærmer og bindebånd i taljen, så man får en lækker timeglas figur. Kjolen er fra Vero Moda efteråret 2007.


Dertil havde jeg Stardust neglelak fra Rimmel og antik-look øreringe fra Noa Noa


Bordopdækningen: Sort/sølv tema..

Og så aftenens menu:

Velkomstdrink: Hvidvin med rød sodavand og frosne jordbær og hindbær

Appetizers: Minitoast med philidelphia ost, rejer og dild

Forret (glemte billede): Rucola/agurk bund, tunmouse & ciabatta-brød

Hovedret: Oksefilet, ovnbagte kartofler, bønner bundet sammen af bacon, stegte rodfrugter (rød peberfrugt, gullerøder, pastinak & persillerod)
Dessert: Vanilleis, indbagt toblerone, ananas, honningmelon & vindruer
Det var bare så lækkert! Mums mums mums!
Min aften var fantastisk med mine bedste venner. Vi endte med at blive 11, da min venindes søster var blevet brændt af dagen inden nytår - hun kørte dog før midnat, da hun havde været på arbejde hele dagen, og skulle afsted igen d. 1/1..
De første gæster gik kl. 01.30 - så var vi 5 stykker tilbage der blev ved til kl. 05.30 - jeg var hjemme ved 6-tiden.. Skøn fest!

Ingen kommentarer: