tirsdag den 30. december 2008

H&M Spring 2009

I går blev H&M's forårskollektion lagt på nettet. Jeg har lidt blandede følelser over for de items der er i blandt. Der er ikke noget man tænker wow over, men der er da enkelte ting jeg skal kigge efter.
Desværre kan jeg ikke bestille derfra, eftersom de først har levering i uge 3, og jeg rejser tilbage til London d. 7/1.
Her er hvad jeg overvejer at kigge efter indtil videre:
Kjole 129kr. (der rent faktisk er en natkjole), fin basis og enkel. Find den under Undertøj -> Nattøj (findes også i grå)

Tørklæde 80kr, 100x200cm, igen fint, basis og enkelt (og så har jeg jo en svaghed for tørklæder). Find det under Accessories -> Huer/hatte. Findes også i sort, gråbeige og koral.


Hvad syntes du om kollektionen, og er der noget du MÅ eje?

Ingen kommentarer: