fredag den 19. december 2008

På vej til Danmark.

I morgen formiddag er det endelig blevet tid til at tage mod DK, for de næste 3 ugers tid. Jeg glæder mig, som den opmærksomme læser nok har bemærket.
Havde dog ikke i min vildeste fantasi forestillet mig at det ville blive så svært at pakke kufferterne. Jeg har ALT for meget.. Det er julegaverne der er det store problem - for tøjet har jeg virkel skåret meget i. Det er minimalt hvad jeg har med til mig selv..

Arghhh får stress af hvordan jeg nogensinde skal få det ordnet.. Puhh..

Bør nok snart smutte i seng, eftersom min mor ringer og vækker mig i morgen kl. 8 (min tid vel at mærke) - så jeg kan komme op, få cleanet mit værelse og så afsted til Heathrow.
Er dog så heldig at jeg bare lige skal med Piccadilly Line fra den ene ende til den anden, og så står jeg i Heathrow. Ikke noget skift, shuttlebus, taxi eller lign.
Men det skal nok blive et syn for guderne hvordan jeg får bakset en kæmpe kuffert, en håndbagagekuffert og håndtaske alene afsted. Frygter det måske lidt..

Godnat - og næste gang jeg skriver er jeg højst sandsynligt i DK.. Yay!

Ingen kommentarer: