søndag den 7. december 2008

Så er det snart...

Eller der er jo stadig ca. 12 dage tilbage. Men altså GUD hvor jeg glæder mig, til at sætte mig på det fly til DK. Savner så mange mennesker, savner min rigtige seng, og savner min mors mad!

I torsdags blev det afgjort hvor jeg skal holde nytår. Det bliver et brag af en fest hos bedstevennen. Vi har samlet vore gode gamle klike - hvoraf flere af dem, er nogen jeg ikke har set i et par år. GLÆDER mig!!! Især efter sidste år, hvor jeg var syg i over 1½ måned med fejlbehandlet lungebteændelse og bihulebetændelse. Ikke den fedeste jul eller nytår jeg havde.
Så i år skal der bare være fest! Og jeg ved godt man ikke skal sætte forventningerne for højt og alt det der, men når vores gamle klike er samlet bliver sjældent skuffet!!

Hvad skal I lave til nytår? Og har I overhoved den samme lyst som mig, til det helt store brag?

2 kommentarer:

Miss Jeanett sagde ...

Jeg skal for første gang ikke holde nytår i min egen by (Odense), men istedet hos nogle gode venner i KBH. Det skal nok blive sjovt. Vi bliver en 10 stykker - og det er alle de rigtige mennesker, så jeg glæder mig virkelig også til den aften!

Bailey sagde ...

Det lyder da rigtig hyggeligt.. Mange jeg har snakket med, har slet ikke den samme 'lyst' til nytår, som mig. Det skal dog ikke stoppe mig :)