onsdag den 17. december 2008

Dagens outfit!

Blå H&M Trend kjole (farven er som billede 2), H&M tee, Next støvler, Burberry jakke, AA Circle Scarf & Mulberry pung

Forkølelsen er vist på retur. Heldigvis da! Har det meget bedre, og fik enda afleveret min opgave i dag - hvilket betyder at jeg officielt har juleferie. Yay! I morgen står den på pakning, og måske frokost med en veninde..

Og lige et surt opstød. Havde været ud og købe en bøtte B&J for at gøre min hals lidt følelsesløs. God vanilleis der lige kunne fjerne det tørre et kort øjeblik. 2 timer efter jeg har lagt isen i fryseren, er sgu nogen der har stjålet den. Nøj hvor blev jeg sur - helt ærligt! Bare fordi man ikke selv har råd, giver ingen undskyldning til at stjæle andres. Med til historien hører så også at det ikke er første gang der bliver stjålet noget - og hver gang har det været noget sødt, som sodavand og kage.. Helt ærligt altså!!

Nårhhh ja og så er der kun 2 dage til at jeg sidder i DK igen.. Guud hvor jeg glæder mig!


Ingen kommentarer: