fredag den 12. december 2008

Jibiiieee..

Fantastiske nyheder. Eller nyhed!

Som I nok ved, lavede jeg den største fejl i tirsdags, da min elskede Zara-kjole røg i tørretumblerne ved en kæmpe fejl! Godt nok havde jeg kun haft den på en gang, men nøj hvor var jeg allerede glad for den..

Har så fået en besked fra en dejlig modedulle i dag, der fortalte at hun havde købt den i dag, med mig i tankerne!!! Hvor dejligt er det lige!?
Så inden længe er den på vej til mig i DK... Måske det bliver min julekjole - who knows!

En ting er sikkert, den ryger ALDRIG i tørretumbleren igen! Aldrig!!


En anden dejlig nyhed, var da jeg snakkede med bedstevennen i DK i går. Han fortalte at til vores storstilede nytårsaften kommer der endnu 3 gamle venner. To af dem har jeg ikke set siden i sommers - og den sidste har jeg slet ikke set i år. Uhh hvor jeg glæder mig!
Han fortalte også at jeg bare kunne låne hans ekstra sim-kort når jeg kommer hjem. Det ville jo være tåbeligt, at jeg skal bruge min engelske telefon, når folk skal i kontakt med mig.. Dejligt!

Btw. kun 7 dage til jeg står i DK!!!

Ingen kommentarer: