fredag den 5. december 2008

Girls night out..

Min veninde havde fødselsdag i tirsdags. Planen er at vi i morgen skal i byen og fejre det med manér. So far har jeg ingen tøjkrise, da jeg regner med at hoppe i min sorte kjole fra RedDot og nogle blondeleggins.

Var ude tidligere for at finde gave til hende. Det er slet ikke nemt, når man kun har kendt hinanden i små 3 måneder. Endte med at lave det sikre girly-trick. En lille forkælelses kurv, indholdende pink neglelak, lyserød lip-gloss, håndcreme, neglefile, kleenex og en boks med neglelakfjerner-pads.. Vi er rimelig ens både mht. stil og personlighed, så gik bare ud fra hvad jeg selv ville blive glad for. Håber det falder i god jord. Dertil et endnu mere girly kort. Kunne slet ikke stå for det (det er MEGET mere pink i virkeligheden, med masser af glimmer..)!


Og lige lidt billeder!


Ingen kommentarer: