mandag den 5. januar 2009

Dagens outfit!

Sikke en dejlig dag! Var tidligt ude af døren i morges, for at komme ud på mit gamle arbejde og sige hej til både eks-kollegaer, men også alle de skønne unger! Efter et par timer med hygge i børnehøjde smuttede jeg så med en veninde ud og spiste lækker frokost. Så sad vi ellers på en café i et par timer og snakkede. Der var meget der skulle indhentes, eftersom jeg ikke har set hende i 4 måneder. Dejligt! Fik også lige snuppet et par sager med på vejen. Dem flasher jeg lige en af dagene.
Bagefter så lige hjem, slappe et par timer - og så afsted igen. På en lille farvelrunde hos lidt af familien. Det bliver slet ikke nemmere sådan noget!


Vila bluse, Pieces denimleggins, AA Circle scarf, Topshop ballerina'er (inde)
Ude tilsat; Sort uldfrakke & Sorte læderstøvler
Det er nu underligt at tænke på! Om 2 døgn sidder jeg igen i England, hvor jeg skal igang med en bunke projekter. Besluttede før jul at denne ferie skulle være lektiefri - det må jeg jo så betale for nu. De skal dog først afleveres i næste uge, så har da hele den kommende weekend også :D

Ingen kommentarer: