onsdag den 21. januar 2009

Outfit & Buys..

Fri fra skole betyder sove længe! Og det gjorde jeg. Slæbt migselv ud i skoven som campus ligger i. Gik en lang tur med musik i ørerne, og blev blæst igennem. Skønt! Det er min nye rutine. Minimum 3 gange om ugen skal jeg ud og gå den tur - for det er et smukt område!
Vero Moda kjole, tights, Next støvler
New Look læderjakke & Zara tørklæde
Bagefter smuttede jeg i Boots, for at købe fugtgivende sager :D Først til håret, Toni & Guy' Moisture Injection shampoo og conditioner. Til en sammenlagt pris på 7£ (ca. 63kr) kan man da ikke andet end blive glad. Så vidt jeg husker koster de 99kr stykket i Danmark...

Derudover fik jeg købt noget babyolie i geleform, en fed Nivea creme og en fugtgivende showergel. Nu vil jeg have blød og sund hud igen...

Ingen kommentarer: