tirsdag den 27. januar 2009

Dagen outfit & Blah Blah...

Skole - Hvor vi lærte hvorfor og hvordan Facebook er blevet den store succes.
Frokost - Med bedsteveninden herovre. Lækre paninis med kylling og majs.
Håndbold - En fantastisk kamp, med endnu bedre resultat.
Telefon - Snak med min mutti, der forsikrede mig om at jeg nok skulle komme hjem. Koste hvad det ville.
Bedstevennen - Ham i DK. Han er sat på opgaven at finde mig en lejlighed. Det skal nok blive interessant! Og han mente det var på tid ejeg kom hjem.
Bedsteveninden - Hende i DK. Hun køber snart lejlighed, og muligheden er der for at leje et værelse. Og syntes absolut ikke jeg skulle spilde min tid mere.
I dag var en god dag. Højst sandsynligt fordi jeg er afklaret med at det her bare ikke er mig alligevel. Og især fordi venner og familie støtter mig i denne kamp..
Og så til dagens outfit:

Vila bluse, Pieces denimleggins, Topshop ballerina'er
New Look læderjakke, Zara tørklæde & Botkier taske.

Pieces stjerneøreringe & H&M bangles

Ingen kommentarer: