torsdag den 22. januar 2009

Se hvad jeg har fået ind af døren:

Efter at have set en kjole inde i MS&S, måtte jeg bare have den. Derfor blev flere modeduller sat på sagen, og allerede dagen efter var den hapset! Denne fine kjole, med pleather kant i udskæringen, plisseringer foran og et semi ballon-snit.

Den skal styles med mine lyse denimleggins, for det casual look. Med blondeleggins, hvis jeg skal i byen. Og med strømpebukser (jeg må have nogle andre farver end sort!) for et hverdagslook.

Derudover var der en pose Althea bolsjer med i pakken. Min nye althea-pusher huskede en gaaammel kommentar jeg havde skrevet om netop disse bolsjer. Det er over 10 år siden jeg sidst har smagt dem, men nøj hvor er de gode!

Fantastisk man sådan kan 'bestille' hvad man nu kunne tænke sig!!

Ingen kommentarer: