søndag den 4. januar 2009

Nytårsfortsætter..

Enten er man en af dem med en lang liste af fortsætter, ellers er man en af dem der syntes det er lidt underligt at skulle have et årsskifte for kunne tage sig sammen.

Jeg ligger så i gruppen lige i mellem. Jeg har ikke de vilde fortsætter der siger løbe marathon, tabe mig 20 kg (jo det ville da være rart, men jeg har det sgu fint nok :D), aldrig mere røre søde sager osv. Normalt har jeg nogle små fortsætter der indeholder at spare lidt penge sammen, rejse noget mere, gøre mere rent osv. Småting, men hvis jeg virkelig skulle (og ville) tabe 20kg - ville jeg ikke vente de måneder frem til et årsskifte.

Mine (små) nytårsfortsætter i år er:
- Gå ture i parken. Vi har en stor smuk park tilknyttet campus, så nu skal foråret gåes ind.
- Se vennerne noget mere.
- Søge udfordringer og være mere modig. Ikke altid leve det sikre liv - altså ikke fordi jeg skal springe bungeejump osv, men måske ikke altid tænke så meget over tingene.
- Tage skolen mere alvorligt. Selvom jeg har nemt ved nogle af tingene, skal jeg altså tage mig sammen..

...og det var vist det!

Er du en af dem der skriver lange lister eller holder du dig helt fra dem? Eller er du som mig der er i gruppen midt i mellem, med småting?

Ingen kommentarer: