tirsdag den 20. januar 2009

The big day is here..

Så sker det endelig! Dagen hvor USA's 44. præsident skal indsættes. Jeg tror på at Barack Obama kan gøre en forskel - og er slet ikke i tvivl om at han kan gøre det bedre end sin forfærdelige forgænger. Tænk en gang at George Bush fik love at sidde 8 år, som måske verdens mest magtfulde mand - og ikke har gjort meget andet end skade.

Jeg tror og håber på at Obama kan åbne folks øjne. Slutte den krig i Irak. Få styr på den amerikanske sygesikring.

Jeg glæder mig til at høre hans tale, der er starten til et forhåbentligt bedre USA!

Det er sjældent jeg gider kommentere noget politisk, fordi jeg ofte syntes der er alt for meget pjat og ligegyldighed, men denne dag må ikke gå i glemmebogen. Og det er der vist heller ingen risiko for!

Skal du også se med i eftermiddag?

Ingen kommentarer: