søndag den 17. oktober 2010

Søndagshygge..



I formiddags gik jeg en lang tur i den smukke slotspark, og fangede dette billede med iPhone. Ikke dårligt!! Parken er så smuk på denne tid af året, med alle de forskellige farver..



Efter gåturen besluttede jeg mig for at skulle have en lækker frokost. Jeg startede med at lave et pandebrød, stegte noget kylling, blandede Miracle Whip med karry og ordnede lidt grønt. Mums!!! Mens jeg spiste så jeg lige det nyeste afsnit af X Factor UK..

..alt i alt en ret fantastisk søndag!!

4 kommentarer:

Julie - 99dresses.dk sagde ...

mmmm, bliver helt lækker sulten. Det ser virkelig godt ud! :-)

/Julie
www.99dresses.bloggspot.com

Kira sagde ...

Det ser ud til at have været en lækker frokost. :)

Bailey sagde ...

Det smagte virkelig også godt! Ingen grund til at gå på café når man har det hele derhjemme :D

Anonym sagde ...

Er nødt til lige at spørge hvor du ser x factor uk? Det er jo klasser bedre end det danske!