torsdag den 28. oktober 2010

Dagens // London-køb


Primark cardigan, random tanktop, Ellos chinos, Zara ballerinaer, Chanel Paradoxal

Lige et dagens uden fjæs, pga. et lettere retarderet udtryk :D Til gengæld er dagens inklusiv et par London-køb! Cardiganen fandt jeg i Primark til ca. 10£ - og den røg også med hjem i en sort udgave med hvide striber.
Da jeg stod i Heathrow mandag morgen, blev jeg ret uventet helt forelsket i Chanels Paradoxal. Jeg havde ellers glemt alt om at skulle eje den, for var slet ikke sikker på at farven var mig. Meeeen så stod den der og så så fin ud, og en hurtig test overbeviste mig.. Og så kostede den kun 120kr!!! Det er da til at have med at gøre!!
Ballerinaerne købte jeg også derovre. De er smørbløde og superlækre! Lover lige at fixe et ordentligt billede ;)

5 kommentarer:

Chaos sagde ...

Du ser godt nok laber ud dame! :D

A Shopaholic is loose sagde ...

Lækker lækker neglelak! ;-D

Hugs fra
A Shopaholic is loose

http://ashopaholicisloose.blogspot.com

Malsen sagde ...

Lækre køb :)

Bailey sagde ...

Tak tak, alle 3 :)

Lika sagde ...

Rigtig lækker farve den neglelak har. Har selv investeret i Barry M´s efterligning. Under 70 kr - haps haps :)