onsdag den 13. oktober 2010

En aften i slørede billeder!


Vi skal da liiiige have et billede af hyggen! Det blev et svært projekt, og vi fik taget mange billeder... Dette er et af de pænere :D

Fodbold må der til! Også selvom det var en hakket version og med britisk kommentator.. selvom man anser sig selv for at være ret skrap til engelsk, er det en prøvelse at skulle følge med, især med alle de danske navne, der er knap så nemme at udtale!

Sidste billede, og så gad vi ikke mere! Milla ser som altid brandgodt ud - jeg ligner mest af alt en glad julegris med store æblekinder! Yes yes...

Efter job tog jeg et smut til Lyngby, hvor jeg mødtes med Milla. Vi spiste lækre café-burgers, og gik derefter hjem til hende og så fodbold! Og vi snakkede..og grinede..og snakkede..og kunne nok være fortsat i en uendelighed, hvis ikke det var fordi jeg skulle med toget!

1 kommentar:

Unknown sagde ...

Hov, havde slet ikke set dit indlæg :D hehe.. Ja det var dælme en skøn aften! Og god griner vi fik over alle de billeder der skulle til :p haha.. Glæder mig til vi ses igen!

Og jeg håber du hygger i Looondooon!