lørdag den 30. oktober 2010

London Tip // Cupcakes





Nu florerer der jo en kæmpe cupcake-hype rundt i blogland, og derfor tog jeg sagen i egen hånd i London, og ville finde et godt cupcake sted. Der er 2 helt store inden for lige det fag, der også lever højt på hype lige nu; The Hummingbird Bakery (THB) og Lola's.
THB har en lille fin butik ikke langt fra Tottenham Court Road, på en sidegade til Oxford Street. Vi valgte to forskellige ting, som vi ville dele. En Frosted Brownie og en Cream Soda Cupcake - begge ganske udmærkede. Priserne ligger på nogenlunde det samme som eks. Agnes Cupcakes.
Lola's kan man finde bla. i den store Topshop på Oxford Circus eller i Selfridge's. Også her er priserne meget lig hvad vi kender. Jeg fik en af min veninde, da vi var ude og spise frokost. Hun havde fået en stor kasse blandede Lola's, da det var hendes fødselsdag..

Alt i alt en sjov lille oplevelse, men cupcakes er stadig ikke my thing! Kan stadig ikke få ind i mit hoved at sådan en lille ting koster 25 kr... især fordi alt det frosting bare er sødt-sødt, og det får jeg bare nok af.

Ingen kommentarer: