søndag den 31. oktober 2010

London Moments




Klar til afgang: Starbucks, en stak blade og en tætpakket Mulberry Jody


London by night - set fra flyet. Virkelig smuk oplevelse! Vi fløj ca. 20 minutter rundt over London, hvor vi ventede på tilladelse til at lande. Jeg havde som altid bestilt vinduesplads, så jeg kunne se det smukke udsyn!


Regent Street - en af mine yndlingsgader i London. Her finder man bla. H&M, Zara, Zara Home, Lush, Habitat, Hamley's, COS, Calvin Klein, Mango, Banana Republic.



En kort shoppe-pause i Hyde Park. Elsker at sidde og nyde stilheden..


Julepynten er gjort klar over Oxford Street..


Frokost med mine 2 meget savnede veninder fra da jeg gik på uni i London.. Det var så hyggeligt lige at få catchet up, og ikke mindst hører masser af gossip fra skolen :D


Min ene veninde havde fået sådan denne æske Lola's Cupcakes med 12 meget fine cupcakes samme dag. Jeg smagte den med kakao-frosting og pastel-stjerner..


Robyn-koncert. Fed oplevelse! Jeg måtte desværre ikke have mit kamera med ind, men så er det jo godt at man har sin iPhone!


Et af vinduerne hos Selfridge's. Hver lille skoæske repræsenterer en designer/et mærke fra deres nyåbnede Shoe Gallery.

London's bedste Strawberry Daiquiri fåes hos TGI Friday (Leicester Square)! Muuuums!!!
(de steder vi var ude og drikke drinks blev primært vurderet på hvordan de lavede SD's :D)


Mathilde og jeg til en afskedsfest på Tiger Tiger.. Fantastisk aften!

Det var så kort min London-tur i billeder - kun lidt forsinket! ;) Anyways, jeg er ikke hjemme det meste af dagen i dag, så tænkte det var en oplagt mulighed for at lave en billedestorm!

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Det ser rigtig skønt ud alt sammen! Dejligt med billedstorm! ;)

Guapizimo sagde ...

Lækre stemningsbilleder, og kagerne er da bare MUMS!

Balladen sagde ...

Hvor er det nogle lækre billeder! Gode minder...