lørdag den 30. oktober 2010

London Køb:


Zara cardigan - jeg fortryder allerede lidt at jeg ikke også tog den i den anden farvekombi (beige/sort/brun).. så lækker og yndig!

Influence af Ashley Olsen + Mary-Kate Olsen. En bog jeg har ønsket mig siden den udkom.. Fantastiske billeder og virkelig spændende interviews. Bestilt fra Amazon.co.uk til ca. 12£


Fascinerende! Dette er kun nogle af de Christian Louboutins Ashley Olsen har.. Misundelsesværdigt!


Endelig fik jeg fingrene i den, og jeg er i fuld gang med den. Som altid er Becky Bloomwood dybt underholdende! Bestilt fra Amazon.co.uk til ca. 9£


Smørbløde læder-ballerinaer fra Zara. Så lækre at jeg på sidstedagen måtte eje et ekstra par!


Overknees fra Evans! Endelig!!! Jeg var først i tvivl om dem, men efter at have prøvet dem på et utal af gange og Mathildes input, beholdte jeg dem. Det fortryder jeg slet ikke!!

Så fik I vist endelig set de sidste af mine London-køb.. tror jeg! Eller, der er jo også lige de tonsvis af Aussie jeg har slæbt med hjem, men det vist ikke nødvendigt at flashe ;)

4 kommentarer:

Cecilia sagde ...

Ballerinaerne er super lækre!!
Og jeg gad også godt eje shopaholic bogen.. :-P

Anonym sagde ...

Hvor er det lækkert!

Maria sagde ...

Sikke nogle lækre køb! Er vild med cardiganen. Og ballerinaerne. Og bøgerne også, faktisk :)

/Maria

Lika sagde ...

Lækre køb og spændende bøger. Fås shoaholic ikke i paperback egentlig?