fredag den 1. oktober 2010

For 4 år siden..

Centreret

...rendte jeg rundt og nød livet i New York.. Tænk at tiden går så hurtigt! Jeg havde fået den store mulighed at komme på sprogskole i NYC, hvilket er den bedste beslutning jeg nogensinde har taget! Så til alle der overvejer at gøre det samme, kan jeg kun sige SPRING UD I DET!
Jeg rejste alene, og kastede mig ud i det. Jeg endte med at bo hos en skøn kvinde, der virkelig var som en ekstra mor (som hun kaldte sig, my foster mom).

..og så skærer det lidt i hjertet, at jeg ikke ved hvornår jeg kommer tilbage til yndlingsbyen! Allerede nu er det 2½ år siden jeg sidst var der :(

2 kommentarer:

Ditte N. sagde ...

hvordan/med hvilket selskab rejste du derover? :-) Og hvor meget kostede det, hvis jeg må spørge? Er selv meget interesseret i at rejse, synes bare at det koster kassen rigtig mange steder.

- Ditte

Bailey sagde ...

Jeg brugte dette selskab: http://www.sprachcaffe.com/dansk/
De er et internationalt firma, der virkelig har tjek på alle tingene. Jeg mener det kostede 26.000 for 6 ugers skole. Det var inkl. en værtsfamilie, hvor man var berettiget til morgenmad og aftensmad :)
Jeg valgte så at tage derover lidt før tid, og boede på et hostel. Og efter min skoleperiode, kom en af mine venner derover. Vi fik helt exceptionelt lov til at blive boende hos min værtinde/foster mom..