søndag den 31. oktober 2010

Søndag


H&M Kids kashmir cardigan, Vero Moda nederdel, H&M tanktop, Zara ballerinaer, Primark clutch

Halløj! Jeg har brugt lidt af min eftermiddag hos en kollega til noget så retro som Tupperware-party! Haha!! Jeg er næsten opvokset til den slags, så jeg var helt på hjemmebane! Det var nu meget hyggeligt, selvom jeg ikke købte noget!

Nu vil jeg lave en kop varm kakao, smide stængerne op og se gårsdagens afsnit af X Factor UK.. Fortsat god søndag derude :)
Centreret

4 kommentarer:

Pixels og Poesi sagde ...

super fint outfit til dig! og rigtig sød nederdel.

Sofie sagde ...

Flotte!

Ms Confashion sagde ...

Hvor er det herligt med tupperware- godt nok etfantastisk produkt!
Hvor er det herligt med Kashmir fra H&M barn?!?! Hvorn er kvaliteten??

Bailey sagde ...

Betina & Sofie: Tak søde piger!

Confashion: Tupperware er jo et udødeligt brand! ;)
Jamen de cardigans er et kup til prisen. Super bløde og varme!