fredag den 8. oktober 2010

Jeg har shoppet!!!!!


Centreret

Det blev dog ikke noget vildt og voldsomt! Jeg skal jo gemme pengene til London (12 dage!!).. MEN jeg har længe gerne ville have en grå tee, der var helt tilpas løs/stram. Som altid var H&M redningen, og 60kr fattigere har jeg nu endelig fået mig sådan én (min er så godt nok med en V-udskæring)! Og den skal allerede indgå i mit outfit til i morgen..
(overvejer allerede om jeg skal eje den i de andre farver.. hvis den grå holder i første vask, bliver den nok tilføjet til London-listen!)

Resultatet af shoppestop? Jeg har ikke shoppet siden 22/8 - så altså 1½ måned uden nyt tøj! Det kan åbenbart lade sig gøre.. det havde jeg sgu ikke troet :D

2 kommentarer:

Tina sagde ...

Du skal bare indgå et væddemål - jeg har ikke shoppet siden 8/5-10 og har egentlig en måned tilbage endnu. Men min søde kæreste har sagt ok for at vi dropper væddemålet nu.

Bailey sagde ...

Årh hvor er det vildt!!!! Hvis jeg skal indgå sådan et væddemål, skal der godt nok være en enorm præmie :D