mandag den 18. oktober 2010

Eftermiddagens // Blæsende gåtur


Zara kjole, Føtex sko, Zara jakke, Pieces tørklæde

Halloooo, hvor er det koldt i dag! Men havde en aftale med min mormor om en gåtur i slotsparken. Det var nu rart med den friske luft, og havde medbragt varm kakao så vi kunne holde os lune!
Det midterste billede af jakken, er mest for at vise at jeg nu faktisk kan lukke min jakke! Woop woop! Lommerne gaber godt nok, men kæft en sejr! Selvom jeg synes vægten står stille, er det bare et bevis for mig selv at der sker noget med kroppen! Da jeg fik den i foråret, kunne kanterne ikke engang nå hinanden!! Sikke en forskel :D

5 kommentarer:

Tine sagde ...

Tillykke, Bailey!!

Synes også virkelig jeg kan se, at du har tabt dig. Din talje er i hvert fald blevet meget mere markeret.

Flot!!

Bailey sagde ...

Tusind tak, Tine!! Tallet på vægten kan jo være lige meget, når man kan se så store forandringer :D

Pernille sagde ...

Jeg er enig med Tine - synes også din talje er mere tydelig :)

Og hvor er du fin i frakken!

eva sagde ...

du er virkelig god til at klæde dig efter din kropstype og fremhæve dine gode sider! Jeg har selv en kedelig tendens til at 'gemme' mig lidt væk i mit tøj, da jeg har total komplekser over min gigantiske barm + lårbasser.

Bailey sagde ...

Pernille: Tusind tak! Det er rart, at man ikke kun selv kan se forskellen..

Eva: Tak for den store kompliment! Jeg kan også godt til tider have lyst til at gemme mig lidt væk, men mit indtryk er at man ofte syner langt større hvis man pakker sig for meget ind i store stykker stof :) Ofte kræver det at man må springe ud i det! Men tro mig, jeg har også store komplekser over mine lår især! ;)